FAQ





Aby móć korzystać z pełenej wersji oprogramowania po zainstalowaniu wersji demonstracyjnej programu należy w górnym menu aplikacji wybrać pole "Licencja" -> "Wykup licencję"

Ukaże się nam okno z formularzem zakupu pełnej wersji programu w którym należy sprawdzić poprawność danych oraz wcisnąć przycisk "Wyślij zamówienie"

Na podany w formularzu zakupu licencji adres e-mail zostaną odesłane dane do wykonania przelewu, a po dokonaniu zapłaty odesłana zostanie faktura oraz klucz licencyjny uprawniający do korzystania z pełnej wersji programu.

Tak, można.

Tak. Dzięki osadzonej w sieci bazy danych zawsze masz dostęp do aktualnych infomracji wprowadzonych w programie bez względu na to z którego komputera z zainstalowanym oprogramowaniem TOTAL-OSP korzystasz.

Jedynym warunkiem jest w tym wypadku dostęp do internetu, aby mieć dostęp do Twojej bazy danych

Program TOTAL-OSP został stworzony z myślą o prostej i intuicyjnej obsłudze, dlatego nie powinien sprawiać większych problemów w użytkowaniu.

Mimo wszystko do każdego dostępnego w programie narzędzia stworzone zostały instruktarze pomocnicze, które w szczegółowy sposób opisują zastosowanie danego modułu/narzędzia. Dostępne są one bezpośrednio w programie po wciśnięciu na klawiaturze przycisku F1 bądź odszukaniu i wciśnięciu przyciska "?Pomoc" znajdującego się zazwyczaj u dołu okienka każdego z narzędzi.

Ponadto zawsze służymy pomocą w bezpośrednim kontakcie z Klientem poprzez
e-mail: kontakt@mysystem.pl
numer telefonu: +48 731 934 842 lub +48 694 200 110
czat online na stronie internetowej dostępny z prawej częsci ekranu.

W przypadku wystąpienia poważniejszych problemów z aplikacją służymy pomocą w ich usuwaniu poprzez użycie wbudowanego narzędzia umożliwiającego zdalne połączenie się bezpośrednio z komputerem Klienta.

Doskonale rozumiemy, że w zależności od rodzaju położenia terytorialnego jednostki oraz sposobu jej funkcjonowania pewne elementy chociażby takie jak: szablony generowanych zestawień czy gotowych dokumentów mogą się nieco różnić od tych dostępnych w programie, dlatego służymy pełnym wsparciem w tych sprawach.

Jeśli po wykupieniu programu chciałbyś zmienić pewne drobne rzeczy w programie, aby w pełni spełniał on swoje zadanie napisz do nas. Wspólnie spróbujemy znaleźć rozwiązanie w tej sprawie.

Jeżeli natomiast konieczne będzie wprowadzenie nieznacznych usprawniających poprawek w aplikacji wykonamy je i prześlemy plik do zaktualizowania oprogramowania TOTAL-OSP bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Wygania sprzętowe co do poprawnego funkcjonowania programu nie są wygórowane więc nawet na bardzo starych i wolnych komputerach oprogramowanie TOTAL-OSP powinno działać poprawnie bez zastrzeżeń.

Jeżeli natomiast wystąpią jakiekolwiek problemy z uruchomieniem czy poprawnym działaniu programu zaleca się w pierwszej kolejności sprawdzić czy zapora systemu Windows bądź zainstalowany na komputerze program antywirusowy przez przypadek nie zablokowały programu lub nie wrzucił aplikacji do kwarantanny. W przypadku napotkania problemów z uruchomieniem programu oczywiście służymy pełnym wsparciem.

W przypadku gdy komputer jest "zaśmiecony" bądź zawirusowany autor ani dystrybutor programu nie poczuwają się do jakiejkolwiek odpowiedzialności za poprawne i sprawne działanie aplikacji TOTAL-OSP.

W przypadku napotkaniu błędu podczas uruchomienia programu takiego jak na obrazku poniżej należy zaktualizować swoją przeglądarkę Internet Explorer do nowszej wersji.